Haberler
KOSKİ'den Kaliteli Hizmet İçin Bilgi Güncellemesi
Konya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (KOSKİ) Genel Müdürlüğü, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek ve bilgi akışını daha iyi sağlamak amacıyla abonelerine yönelik bilgi güncellemesi yapıyor.
AMAÇ; DAHA İYİ HİZMET
1 Eylül tarihinde başlatılan ve yılsonunda tamamlanacak çalışma ile ilgili KOSKİ Genel Müdürlüğünden yapılan açıklama şöyle: Müşteri memnuniyetini, hizmet kalitesini ve hızını daha da artırmak için her türlü teknolojik imkânları kullanan Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü tarafından yürütülmekte olan çalışmada; müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek amacıyla, her alanda kullanılmaya başlanan T.C. kimlik numaraları ile cep, ev ve iş telefonları, e-mail adreslerini güncellemeye başladık. Bu amaçla, düzenlenen faturalarımıza abonelik bilgi güncelleme bölümü ilave edilerek buraların doldurulması istenmektedir. İdari binamızda ise, bu çalışmayla ilgili olarak veznelerimizin yanında bilgi güncelleme masası oluşturulmuştur. İsteyen müşterilerimiz istenen bilgileri burada da güncelleyebilmektedir. Bugüne kadar yapılan çalışmalar sonucunda 127 bin 290 abonemizin T.C. kimlik numarası, 161 bin 449 abonemizin ev telefon numarası, 67 bin 53 abonemizin işyeri telefonu, 90 bin 726 abonemizin cep telefonu numarası, 2 bin 542 abonemizin e-mail adres bilgileri güncellenmiştir. Ev ve iş telefonu bulunan müşterilerimize borç bilgileri, son ödeme tarihinden bir gün önce Alo 185 hattımız aracılığı ile otomatik mesaj şeklinde, cep telefonu numarası bulunan müşterilerimize mesaj olarak, e-mail adresi bulunanlara ise mail olarak ulaştırılmaktadır.
İNTERNETTEN ÖDEME KOLAYLIĞI
KOSKİ Genel Müdürlüğünün resmi web sitesi olan www.koski.gov.tr adresine üye olanların sayısının 4 bin 18e ulaştığının da hatırlatıldığı açıklamada, abonelerin bu adresten borç sorgulama, fatura ödeme, fatura itiraz ve abonelik işlemlerini de aktif olarak yürütebildikleri kaydedildi.