KOSKİ e-Devlet Yatırımları

Konya Büyükşehir Belediye başkanı Tahir Akyürek, KOSKİ Genel Müdürlüğü’nün abone işlemlerine yönelik hizmetlerini internet ortamına taşıması dolayısıyla bir basın toplantısı düzenledi. e-Devlet yatırımları kapsamında gerçekleştirilen hizmetle birlikte abonelere yönelik işlemlerinin büyük bir bölümünün internet aracılığıyla 7 gün 24 saat hizmete sunulduğunu belirten Başkan Akyürek, sistem dahilinde yeni uygulamaya başladıkları ‘Canlı Destek’ hattıyla abonelerin internet üzerinden anlık mesajlaşmayla; şikayet, itiraz ve isteklerini KOSKİ Genel Müdürlüğü’ne iletebileceklerini bildirdi. Günümüz teknolojik yatırımlarının en önemli ayağını internet hizmetlerinin oluşturduğunu söyleyen Başkan Akyürek, “internet altyapısını güçlendirmek, hemşerilerimizin daha hızlı ve seri hizmet almalarını sağlamak amacıyla bu alanda önemli çalışmalar yapıyoruz. KOSKİ Genel Müdürlüğümüz e-Devlet yatırımları kapsamında abonelerimize yönelik sunduğu hizmetlerin büyük bir bölümünü internet ortamına taşımıştır. Hemşerilerimiz yeni abonelik başvurusunu, abonelik aktarım işlemlerini, fatura bilgilerini sorgulama işlemlerini, faturalarını internet üzerinden banka aracılığıyla ödeme işlemlerini 7 gün 24 saat yapabileceklerdir. e-İmza ile ilgili hususlar eksik olduğundan işlemleri internet üzerinden gerçekleştiren abonelerimizin belirli bir süre sonra gelip sözleşmelerini imzalamaları gerekmektedir. İnternet üzerinden yapılan başvuruyu kabul ediyor ve hizmet vermeye başlıyoruz.”dedi.

Basın toplantısında yapılan online hizmetlerle ilgili sunum yapılırken, yine KOSKİ Genel Müdürlüğü tarafından su tasarrufunu teşvik eden bir de çizgi film tanıtımı yapıldı. Çizgi film TV kuruluşları aracılığıyla yayınlanarak; çocuklara suyun önemi ve tasarruflu tüketimi anlatılacak.

KOSKİ İNTERNET HİZMETLERİMİZ (E-KOSKİ)

Abonelik İşlemleri

 Su Müracaat: ilk su müracaat işlemlerini yapabilmektedirler. (Keşif ücretinin kredi kartı ile tahsilâtı yapıldıktan sonra)

 Yeni Abonelik Kaydı: İş bitim evrakını alan müşterilerimiz abonelik işlemlerini gerçekleştirebilmektedir. (Depozito, Bağlama, vb. ücretlerin kredi kartı ile tahsilâtı yapıldıktan sonra)

 Tahliyeden Abonelik Kaydı: Tahliyeden abonelik kayıt işlemlerini bu hizmetten yapabilmektedir. (Depozito, Bağlama, vb. ücretlerin kredi kartı ile tahsilatı yapıldıktan sonra)

 Abonelik İlişki Kesme Müracaatı: Mevcut aboneliklerini kapattırmak isteyen müşterilerimiz ilişik kesme işlemini yapabilmektedirler.

Su Borcu sorgulama: Müşterilerimiz abone numarası girerek su borçlarını öğrenebilmektedirler.

Su Faturası Ödeme: Müşterilerimiz su borçlarını kredi kartı ile ödeyebilmektedir.

Su Satışı: Müşterilerimiz ayda bir defa olmak şartıyla sayaç endekslerini girerek su tüketim tahakkuk ve ödemelerini yapabileceklerdir.

Fatura İtiraz: Müşterilerimiz problemli gördükleri faturalarını bu hizmet aracılığı ile kurumumuza bildirebileceklerdir.

E-Fatura Bildirimi: Üye olan müşterilerimize, istekleri dâhilinde tahakkuk eden faturaları e-mail adreslerine gönderilecektir.

Abone Numarası Bul: Abone numarasını bilmeyen Müşterilerimiz; adres bilgileri, isim ve soy isim bilgilerini girerek abone numarasını sorgulayabilmektedir.

Abonelik Güncellemesi: Müşterilerimiz abonelik adres ve iletişim bilgilerini güncelleyebilmektedirler.Canlı Destek: Anlık iletilerle müşterilerimiz; fatura itiraz, abonelik işlemleri ve su arıza için direk iletişim kurabilecekler.


Ana Sayfa