MEMUR ÖZLÜK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Memur Özlük Şube Müdürünün görev, yetki ve sorumlulukları
a) Daire Başkanlığı tarafından verilen emir ve talimatları yerine getirmek, bağlı personele görev, yetki ve sorumlulukları ile ilgili konularda emir ve talimatlar vermek,
b) Şube Müdürlüğünün görev, yetki ve sorumlulukları kısmında yazılı belirtilen görev, yetki ve sorumlulukları bizzat yaptırmak, bu görevlerle ilgili konularda personele emir ve talimat vermek,
c) Görev alanı ile ilgili bilimsel çalışmaları takip etmek, uygulanabilir gelişmeleri Daire Başkanına bildirmek,
ç) Müdürlüğü ile ilgili arşiv çalışmalarını ilgili mevzuat hükümlerine göre yürütmek,
d) Personelin mesai takip ve kontrollerini yapmak,
e) Özel hizmet tazminatı ve yan ödemelerle ilgili yenilikleri takip etmek ve Valilik
Makamına vize talebinde bulunmak,
f) Memur personelin özlük dosyalarını tebliğe uygun olarak düzenlemek,
g) Daire Başkanlığının bütçe çalışmalarını yapmak,
ğ) Memur Personelin sendika işlemlerini yapmak,
h) Daire Başkanlığından gelen, havaleli yazıları ilgili birimlere göndermek, cevabı istenen yazılara süresi içerisinde cevap vermek,
ı) Yönerge ile belirtilen görevleri yürütmek, kendisine bağlı şefliklere verilen görevlerin yerine getirilmesi ve şefliklerde görevli personelin uyum içerisinde koordineli olarak görev yapmasını sağlamak,
i) Daire Başkanlığından gelen havaleli yazıları ilgili birimlere göndermek, cevabı istenen yazılara süresi içerisinde cevap vermek,
j) Müdürlüğü ile ilgili bilgi edinme başvurularını cevaplamak ve takibini yapmak,
k) Norm kadro esaslarına uygun olarak birimlerin kurulması, birleştirilmesi veya kaldırılması ile ilgili Büyükşehir Belediye Meclisine teklif sunmak,
l) Atama ile derece ve kademe terfileri kütük defterine kayıt etmek,
m) Mahalli İdareler Personelinin Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Yönetmelik gereğince, görevde yükselme ve unvan değişikliği eğitim ve sınavlarına ilişkin usul ve esasları düzenlemek,
n) Şube Müdürü ve üstü kadrolara asaleten atama yapıldığında meclise bilgi vermek,
o) Sigorta ve BAĞ-KUR’da geçen hizmetlerin birleştirmesi ve intibak işlemlerini yürütmek,
ö) Memur personelin aylık derece ve kademe terfi onay listelerini hazırlamak,
p) Memur personellerin SGK işlemlerini yürütmek,
r) Memur personelin Kurum içi ve Kurum dışı geçici görevlendirme onayları ile vekâleten ve tedviren yürütme onaylarını hazırlamak,
s) Memur disiplin iş ve işlemlerini yürütmek,
ş) Mevzuat dahilinde Daire Başkanlığının diğer iş ve işlemlerini yürütmek,
t) Memur personelin yıllık izin ve sağlık raporlarını takip etmek,
u) Mal beyannamelerini kontrol etmek,
ü) Müdürlüğü ile ilgili arşiv çalışmalarını, mevzuat hükümlerine göre yürütmek ve Özlük dosyalarının güvenliği sağlamak,
v) Çalışan ve emekli olan memur personelin pasaport işlemlerini yapmak,
y) Memur personelin emeklilik işlemlerini yürütmek,
z) Memur ve kadrolu işçi statüsündeki personelin ve bakmakla yükümlü oldukları yakınlarının muayene, sevk ve poliklinik işlemlerini yaptırmak.