Haberler
Koski Genel Müdürlüğü'nden Bilgi Güncellemesi
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek ve bilgi akışını daha iyi sağlamak amacıyla bilgi güncellemesi yapıyor.
KOSKİ Genel Müdürlüğü'nden konuyla ilgili yapılan açıklama şöyle: 'Müşteri memnuniyetini, hizmet kalitesini ve hızını daha da arttırmak için her türlü teknolojik imkânları kullanan Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek amacıyla, her alanda kullanılmaya başlayan T.C. kimlik numaraları ile teknolojik gelişmelere paralel olarak herkesin istifade ettiği cep telefon numaralarınıza ihtiyaç duyulmaktadır. Bu nedenle, tüm müşterilerimizin, kurumumuzun Müşteri Hizmetleri birimine (221 61 00) müracaat ederek, cep telefonu ve T.C. kimlik numaraları bildirmeleri gerekmektedir.'
ALO 185 SU ARIZA HATTI 7 GÜN 24 SAAT HİZMET VERİYOR
Öte yandan, Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren ALO 185 Su Arıza ekibi, kendilerine gelen her türlü ihbarı anında değerlendiriyor. Haftanın her günü 24 saat hizmet veren ekipler, Konya sınırları içinde bulunan ana hattan, abonelerin sayaç girişlerine kadar olan kısımlarda meydana gelen her türlü arıza ve patlakların tamir edilmesinin yanında, su şebeke ve abone hatlarında eskimiş, yıpranmış, kullanılmaz durumdaki şebeke borularının yenileriyle değiştirilmesini sağlayarak, KOSKİ abonelerine kesintisiz, sağlıklı ve kayıpsız su ulaştırılmasını sağlıyor.
KOSKİ Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, su arıza ekiplerinin daha hızlı ve kaliteli hizmet verebilmesi için vatandaşlardan bazı isteklerde bulunuldu. Buna göre;
- Arızanın nereden kaynaklandığından tam emin olun.
- Suyunuz akmıyor ise önce tesisatınızdaki vanalarınızı kontrol edin, sonra borcunuzun olup olmadığını 185'i arayarak öğrenin.
- Tesisatınızda bir arızayla karşılaştığınız durumlarda hemen vanalardan suyu kesin ve fazla sarfiyatı önlemeye çalışın.
- Asılsız ihbarlar sonucunda boşa giden zamanın size geç ulaşılmasına sebep olacağı için asılsız ihbar sonucunda yapılan masrafların hepimizden çıktığını unutmayın.
- Haftanın her günü 24 saat hizmet veren ALO 185 telefon hattını su arızaları için aradığınızda, varsa abone numarasını, yoksa açık adresi vermeniz yeterli olacaktır.
- ALO 185'i arayarak; su kirliliği, su arızaları, kanal arızaları ve kaçak su kullanımından kaynaklanan fiziki su kaçakları hakkında ihbarda bulunabilirsiniz.