Şehrin 'Açık Kapı'sı Her Zaman Yanınızda |
Konya Büyükşehir Belediyesi Açık Kapı birimi, vatandaşla birebir iletişim kurmak ve sorunlara anında müdahalede bulunmak amacıyla hizmetlerini sürdürüyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, belediye ile Konya halkı arasında bir köprü vazifesi gören Açık Kapının halkın belediyecilik hizmetlerine katkı sunması ve yönetime katılması açısından önemli bir işlevi yerine getirdiğini söyledi. 2004 yılında hizmete sundukları birime Alo 153 hattı ile 24 saat ulaşılabildiğini kaydeden Başkan Akyürek, vatandaşların sorunlarına kısa sürede çözüm bulunması ve bilgilendirme faaliyetlerini başarıyla sürdüren Açık Kapının bundan sonra da çalışmalarını yoğunlaştırarak sürdüreceğini dile getirdi. 2016DA 18 BİN 41 BAŞVURU Alo 153 telefon hattı, e-mail, faks, internet üzerinden ve şahsen ulaşılan Konya Büyükşehir Belediyesi Açık Kapı birimi, vatandaşlardan gelen her türlü bilgiyi kayıt altına alıp başvuruları ilgili birimlere göndererek takibini yapıyor. Açık Kapıya ve Büyükşehir Belediyesi web sayfasında bulunan Bilgi Edinme Bölümüne 2016 yılında 18 bin 41 başvuru yapılırken başvurular konularına göre ayırıma tabi tutularak, ilgili birimlere gönderildi ve bu birimlerin yaptığı inceleme sonucunda başvuru sahipleri bilgilendirildi. İş arayan veya eleman arayanlara İŞKUR işbirliğiyle hizmet veren Büyükşehir Belediyesi Kariyer Merkezine de 2016 yılında 3 bin 562 başvuru yapıldı. Yeni Büyükşehir Yasası ile birlikte Konyanın 31 ilçesine de hitap etmeye başlayan Açık Kapıya talep ve şikayetlerin yanı sıra yapılan yatırımlar için teşekkür mesajları da geliyor. Ana Sayfa |