OTOGAR'DA ÜCRETSİZ OTOPARK |
Otogar Müdürü Ömer Lütfi Ersöz, hizmetlerine halkın istekleri doğrultusunda devam ettiklerini belirterek, 'halkımızın bizden talepleri çalışma şeklimizi ve programımızı belirliyor. Bugüne kadar bize iletilen bütün sorunlar tek tek çözüme kavuşturulmuştur.'dedi. Türkiye'nin en düzenli kenti olan Konya'da şehirlerarası terminal standartlara uygun hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşların isteklerini dikkate alan Büyükşehir Belediyesi otogarda yeni düzenlemelere gitti. Otobüslerin yıllardır zamanında ve düzenli hareketiyle ün yapan 'Konya Şehirlerarası Terminali'nde şimdi de araç parkı ücretsiz hale getirildi. Otogar önünde bulunan araç parkının ücretsiz hizmet vermesi vatandaşları memnun etmiştir. Çocukların ve annelerin şehirlerarası yolculukta yaşadıkları sıkıntıları dikkate alan yetkililer Otogar'ın ikinci katında 'Çocuk Emzirme Odası' yaptırdı. Çocuk bakım ve Emzirme odası Konya Valiliği ve İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Otogar Müdürlüğü'ne verilen plaket ve teşekkür belgesi ile ödüllendirildi. Otogar içerisinde bulunan lavabo ve banyolar yeniden düzenlenirken, yolcu yakınlarının bekleme peronunda sıkıntı yaşamaması için 'Yazlık ve Kışlık' olmak üzere iki ayrı bekleme kabini yapıldı. Eksoz gazının yolcuları ve yolcularını bekleyen vatandaşları rahatsız etmemesi için otobüslerin peronlara direkt yanaşmaları sağlanarak, eksoz gazlarının insanlara zarar vermesi önlendi. Otogar önünde bulunan ve yeşil alan olarak ayrılan bölümde yapılan çalışmalarla düzenli bir park oluşturuldu. Otogardaki güvenlik,zabıta, temizlik, hareket şeflikleri ve polis noktası ile 24 saat görev yaparken vatandaşların otogar ile ilgili şikayetlerini 265 02 45'den 111 nolu telefonla veya 265 01 94 nolu faks ile bildirebilecekleri belirtildi. Ana Sayfa |