KOSKİ'den "Kızgınlığı Hızlı Aşmanın Yolları" Semineri |
2006 yılını "Eğitim Yılı" ilan eden KOSKİ Genel Müdürlüğü, personeline yönelik çeşitli konularda hizmet içi eğitim seminerleri düzenliyor. "İş Sağlığı ve İş Güvenliği" konulu seminerle başlayan eğitim atağının bu haftaki konusu ise, "Kızgınlığı Hızlı Aşmanın Yolları" oldu. Genel Müdür Yardımcıları, Daire Başkanları ve çok sayıda personelin katıldığı seminer öncesi konuşan KOSKİ Genel Müdürü Ahmet Sorgun, hizmet içi eğitimin; üretim ve hizmette etkinliği artırdığını belirterek, verimin kalitesinin yükseltilmesi amacıyla iş gücüne verilen temel meslek ve beceri eğitimi yanında, iş görene çalışma hayatı süresince bilgi, beceri, davranış ve verim düzeyini yükseltici plânlı eğitim etkinlikleri gerektiğini söyledi. Sorgun, KOSKİ olarak bütün bunları göz önünde bulundurarak başlattıkları eğitim faaliyetlerinin artarak devam edeceğini ifade etti. Seminere konuşmacı olarak katılan Dr. Faik Özdengül, katılımcılara "Kızgınlığı Hızlı Aşmanın Yolları"nı anlattı. Kızgınlığın normal, sağlıklı ve insani bir duygu olduğunu belirten Özdengül, ancak kontrolden çıktığı zaman yıkıcı olan kızgınlığın birçok probleme neden olduğunu vurguladı. Özdengül, "Öfke ve kızgınlık, çok kısa sürse bile, ortaya çıktığı andan itibaren öfkeli kişiyi ve kişinin çevresindekileri olumsuz etkiler. Kızgınlık duygusundan kaçamayız ama kızgınlıkla nasıl baş edeceğimizi öğrenebiliriz" dedi. Ana Sayfa |