'Açık Kapı' Her Zaman Yanınızda |
Konya Büyükşehir Belediyesi Açık Kapı birimi, vatandaşla birebir iletişim kurmak ve sorunlara anında müdahalede bulunmak amacıyla hizmetlerini sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi ile Konya halkı arasında bir köprü vazifesi gören Açık Kapı, halkın belediyecilik hizmetlerine katkı sunması ve yönetime katılması açısından önemli bir işlevi yerine getiriyor. Vatandaşlardan telefon, e-mail, faks, şahsen ve basın yolu ile gelen başvuruları ilgili birimlere yönlendirip başvuru sahiplerini bilgilendiren Açık Kapıya 2013 yılı içerisinde 12 bin 449 başvuru yapıldı. Bu başvurular, ilgili birimlerce cevaplandırılarak veya diğer belediye ve kurumlara havale edilerek başvuru sahiplerine gerekli bilgi verildi. BİLGİ EDİNME BAŞVURULARI Bilgi Edinme Kanunu kapsamında Büyükşehir Belediyesi web sayfasında bulunan Bilgi Edinme Bölümüne de 2013 yılı içerisinde toplam bin 394 adet başvuru alındı. Bu başvurular konularına göre ayırıma tabi tutularak ilgili birimlere gönderildi ve bu birimlerin yaptığı inceleme sonucunda başvuru sahipleri bilgilendirildi. AÇIK KAPIYA ALO 153 İLE ULAŞIN Alo 153 ve internet üzerinden ulaşılan Konya Büyükşehir Belediyesi Açık Kapı birimi, vatandaşlardan gelen her türlü bilgiyi kayıt altına alıp başvuruları ilgili birimlere göndererek takibini gerçekleştirmeyi sürdürüyor. Ana Sayfa |