Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti Semineri |
Konya Büyükşehir Belediyesi, Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti konulu hizmet içi eğitim semineri düzenledi. Milli Prodüktivite Merkezinin Konya Verimliliği Artırma Projesi kapsamında Büyükşehir Belediyesi ve KOSKİ Genel Müdürlüğü personeline yönelik düzenlenen seminer, KOSKİ Toplantı Salonunda yapıldı. Seminere konuşmacı olarak katılan Milli Prodüktivite Merkezi uzmanlarından Şebnem Acuner, insanlarla iletişim kurarken mimiklere ve ses tonuna dikkat edilmesi gerektiğini belirtti. Vatandaşla olan iletişimde ne söylenildiğinden çok nasıl söylenildiğinin önemli olduğunu kaydeden Acuner, Duygularına dikkat et, düşüncen olurlar. Düşüncelerine dikkat et, davranışın olurlar. Eğer kafanızdan olumsuz bir şeyler geçerse farkında olmadan bu olumsuzluk hayatınıza da yansır dedi. Konya Büyükşehir Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Daire Başkanlığının Büyükşehir Belediyesi personeline yönelik düzenlediği eğitim seminerleri önümüzdeki günlerde de devam edecek. Ana Sayfa |