Atölye Tamirhane Şube Müdürlüğü’nün Görev, Yetki ve Sorumlulukları

Atölye Tamirhane Şube Müdürlüğü’nün görev, yetki ve sorumlulukları şunlardır:

a) Belediye bünyesindeki her türlü araç, otobüs ve iş makinelerinin bakım, onarım ve tamirini yapmak, yaptırmak ve kaydını tutmak.
b) Hizmet dışı bırakılacak araçların veya ekonomik ömrünü tamamlayan her türlü araç ve gereçlerin hurdaya ayırma işleri ve hurda malzemelerin yasal işlemlerini takip etmek.
c) Belediyemizin hizmet araçlarında ve hizmet binalarında kullanacağı akaryakıtı (mazot, benzin, fuel oil, madeni yağ, adblue, araçlarda kullanılan CNG vb.) birimlerden gelen talepler doğrultusunda karşılamak ve ihale işlemlerini takip etmek.
ç) Belediye bünyesindeki her türlü araç, otobüsler ve iş makinelerinin yedek parça malzemelerini 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu Usullerine göre işlemlerini yapmak.
d) Günlük, aylık, yıllık ve 5 yıllık programlar yapmak, tahmini ihale maliyetleri ve diğer maliyetleri belirlemek, şartnameler hazırlamak, onaylanan programlar dâhilinde çalışmaları yürütmek.
e) Otomasyon sistemi ile gelen istek ve şikâyetleri Müdürlük bünyesindeki ilgililere bildirmek.
f) Personelin iş güvenliğini sağlamak, sağlık ve sosyal ihtiyaçlarını gidermek amacıyla yasalar çerçevesinde kişisel koruyucu ve iş ekipmanlarını temin etmek.
g) Atölyeler Şefliği, Satın Alma Şefliği, Akaryakıt Şefliği ve İdari İşler Şefliği, idari yapılanma içerisinde Atölye Tamirhane Şube Müdürlüğünün alt birimlerini oluşturmaktadır.
ğ) Belediye bünyesindeki her türlü araç, otobüsler ve iş makinelerinde oluşan hasarlarda hasar tespiti yaparak gerekli işlemleri yürütmek.

Atölye Tamirhane Şube Müdürü’nün Görev, Yetki ve Sorumlulukları

Atölye Tamirhane Şube Müdürü’nün görev, yetki ve sorumlulukları şunlardır:

a) Daire Başkanı tarafından verilen emir ve talimatları yerine getirmek, bağlı personele görev, yetki ve sorumlulukları ile ilgili konularda emir ve talimat vermek.
b) Bu yönetmeliğin 10. maddesinde yazılı görev, yetki ve sorumlulukları bizzat yapmak veya yaptırmak, bu görevlerle ilgili konularda şeflikler arası koordineyi sağlamak, şefliklerin çalışmalarını denetlemek, şeflere ve bağlı personele emir ve talimat vermek.
c) Görev alanı ile ilgili bilimsel çalışmaları takip etmek, projeler üretmek, uygulanabilir gelişmeleri Daire Başkanına bildirmek.
ç) Müdürlüğü ilgilendiren konularda raporlar ve yazışmaları hazırlamak.
d) Personelin yıllık izinlerini düzenlemek ve Daire Başkanının onayına sunmak, personel arasında görev dağılımı yapmak.
e) Müdürlüğün bütçe ve yatırım tekliflerini hazırlamak, Daire Başkanlığına sunmak.
f) Müdürlüğü ile ilgili arşiv çalışmalarını ilgili mevzuat hükümlerine göre yürütmek.
g) Bilgi edinme başvurularını cevaplamak ve takibini yapmak veya yaptırmak.
ğ) İhale işlem dosyalarını, ihale onay belgelerini ve harcama belgelerini hazırlamak, Daire Başkanının onayına sunmak, yapılan ihalelerin denetim ve kontrollük hizmetlerini yerine getirmek, hak ediş raporlarını hazırlamak ve kabul işlemlerini yürütmek, doğrudan temin ile ilgili tüm işlemleri yürütmek.
h) İşçi sağlığı ve iş güvenliği uzmanlarınca belirlenen hususlara uygun olarak personelin çalışmasını temin etmek, bunun için gereken önlemleri almak veya aldırmak.
ı) Faaliyet alanıyla ilgili konularda projeler üretmek, takip etmek ve uygulamak.
i) Müdürlüğün çalışma esaslarını planlayıp – programlayarak, çalışmaların bu programlar uyarınca yürütülmesini sağlamak.
j) Personelin mesleki, kültürel ve sosyal alanda eğitim almasını sağlamak, bunun için gerekli eğitim programlarını hazırlamak veya hazırlatmak.